Elämäni kirjojen kertomana

IMG_20170710_152309_851-2.jpg

Olen monissa blogeissa törmännyt Elämäni kirjojen kertomana -haasteeseen. Ideana on valita omasta kirjablogistani 20 kirjan nimeä, jotka kertovat minun elämästäni. Olen pyöritellyt hauskaa haastetta jonkin aikaa mielessäni ja nyt perjantai-illan ratoksi päätin toteuttaa tämän. Kirjajuttuja olen kirjoitellut nettiin jo vuodesta 2004 saakka, mutta tänne WordPressiin muutin alkuvuodesta 2016, ja haasteen kirjat valitsin WordPressin ajalta eli vuosilta 2016-2017.

  1. Lapsena olin: Kultakutri, sinisilmä
  2. Nyt olen: Pahaa parempi
  3. Haluaisin olla: Noita
  4. Ominaisuuteni, josta en luovu: Peilikuva
  5. Taito, jota haluan kehittää: Koodinmurtaja
  6. Kotini: Syliin
  7. Elämäni: Playground
  8. Ohje, jota pyrin noudattamaan elämässäni: Joka tuulen kylvää
  9. Asia, jota ilman en voisi elää: Lempi
  10. Asia, jota en haluaisi kokea: Loppusoinnun kaiku kalmistossa
  11. Työni: Vallan varjoissa
  12. Työpöydälläni: Pahan postia
  13. Yöpöydälläni: Räsynukke
  14. Antavat voimaa: Tavalliset pikku pihajuhlat
  15. Vievät voimia: Sydämenmurskajaiset
  16. Haaveilen: Kaikki mikä kiiltää
  17. Viestini ystävälle: Kullan kallis
  18. Minua mietityttää usein: Hammaskeiju
  19. Minua pelottaa joskus: Murtumispiste
  20. Tulevaisuudensuunnitelmani: Hoivakoti

 

4 kommenttia artikkeliin ”Elämäni kirjojen kertomana

  1. Tämä on kyllä kiva haaste. Eli viikonlopun ohjelmaani tuli tämmöinen haastelistaus mukaan. 😀 Erittäin sattuvat vastaukset kysymyksiin ”elämäni” ja ”minua pelottaa joskus”.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s